Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Huishoudelijke hulp gezocht!

  • Hanneke

    Ik ben op zoek naar een frisse en hard werkende hulp in de huishouding.

    Het liefst iemand tussen de 25 en 45 jaar oud.

    Het gaat om 1x in de week 4,5 uur in Goor.

  • Mine

    Hallo,

    ik ben een ervarende, betrouwbare, hard werkende huishoudelijk hulp die graag bij u wilt komen schoonmaken

    en heb ook referenties waar u naar toekunt bellen. Graag wil ik langs komen voor een gesprek en zou graag per direct

    aan de slag willen gaan.

    Met vriendelijk groeten,

    Mine

  • Yvonne

    Hallo Hanneke,

    Ik zou graag het schoonmaakwerk doen in Goor.

    Ik ben Yvonne oudenampsen en ben 21 jaar, ik weet niet of dit een probleem is?

    Ik hoor graag iets van u.

    Groetjes Yvonne

  • S Averdijk

    Goedenavond,

    Ik las net uw advertentie dat u huishoudelijke hulp aanbied.

    Mijn naam is Samantha Averdijk, ik woon samen met mijn vriend en dochtertje van 10 maanden in Goor. Eind december ben ik gevallen, en heb hierdoor een dubbele complexe beenbreuk opgelopen. Een aantal weken hebben wij weer bij mijn ouders gewoont omdat ik niks mocht en kon. Nu ben ik weer herstellende en gaan we weer naar ons eigen huis toe wat erg fijn is. Maar ik kan nog niet veel in het huishouden doen, wat stofafnemen en de boel opruimen dat lukt wel. Maar het zwaardere werk zoals ramen lappen en dwijlen ed dat gaat de komende weken nog niet lukken.

    Vandaar dat wij opzoek zijn naar iemand die mij de komende tijd hierbij wil helpen.

    Graag zou ik van u willen weten of u nog beschikbaar bent voor een aantal uurtjes in de week, zelf dachten we de ene week aan 2 uur en de andere week 3 uur. Maargoed dat valt allemaal ter zeine tijd te overleggen uiteraard. Ook zouden wij graag willen weten wat u in het uur vraagt.

    Graag hoor ik van u.

    Vriendelijke groeten,

    Samantha Averdijk.

    U kunt mij mailen op samanthaaverdijk@hotmail.com

  • cristel

    misschien eerst even je openstaande rekening gaan betalen! die stata al 2 maanden open van85 euro!!!! graag binnen 5 dage betalen! lijkt me wel zo netjes.. samantha averdijke.

    het gaat over de lieveheersbeest hobbelpaard! van rockabye